Contact

Heb je nog vragen of opmerkingen over de boeking dan kun je ons altijd telefonisch of per e-mail bereiken. Eén van onze medewerkers helpt je dan graag verder.

Telefonisch

Heb je vragen of wil je telefonisch boeken?
Bel dan naar het telefoonnummer 0900-9360 (€ 0,50 per gesprek).

De openingstijden van het call-center zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09.00-21.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Zondag: 12.00-15.00 uur


Vanuit het buitenland: Tel : 0031 50 3666333

E-mail

Wil je per e-mail een antwoord op je vraag? Dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@skistuds.nl. Wij beantwoorden zo snel mogelijk je vragen.
Indien je een vraag hebt over een bestaande boeking, vragen wij je vriendelijk je reserveringsnummer in je email te vermelden. Zodoende kunnen wij je email sneller behandelen.

Adres

Skistuds
Folkingestraat 34
9711 JX Groningen

Fax.: 050-3138627
Kvk: 02041160 Groningen
BTW nr.: NL96.32.694.B.01

Bankrekeningnummer:
IBAN: NL68DEUT0570621259
BIC: DEUTNL2N

Heb je een klacht
Skistuds zet zich tot het uiterste in om jou en je reisgenoten een geweldige vakantie te bezorgen. Helaas komt het in sommige gevallen voor dat niet alles vlekkeloos verloopt.

Klachten over jouw vakantie
Meld eventuele ongemakkelijkheden direct aan de reisleiding ter plaatse. Kun je niemand bereiken, is er geen reisleiding aanwezig of wordt de klacht in jouw ogen niet naar behoren opgelost, neem dan meteen vanaf jouw vakantiebestemming telefonisch of per fax contact op met ons kantoor in Nederland. Ons servicenummer (24 uur per dag bereikbaar) vind je in jouw reispapieren. Dit is absoluut noodzakelijk omdat Skistuds op het moment dat je jouw klacht kenbaar maakt vaak meteen nog iets kan doen. Na jouw vakantie is het namelijk niet meer mogelijk de problemen te verhelpen.

Wanneer klachten op de bestemming niet gemeld zijn en hiervoor geen klachtenformulier ingevuld is, worden deze in Nederland niet in behandeling genomen. Conform ANVR-voorwaarden worden klachten na thuiskomst, die niet zijn gemeld ter plaatse, niet in behandeling genomen. We verwijzen naar de ANVR-voorwaarden voor verdere informatie hierover. Om jouw klacht uiteindelijk correct af te kunnen handelen, dien je deze na thuiskomst nogmaals schriftelijk of per e-mail in te dienen bij onze klantenservice. De gegevens vind je hieronder.

Klachten over de organisatie
Heb je een klacht over Skistuds, dan dien je deze schriftelijk of per e-mail in te dienen bij onze klantenservice. De gegevens vind je hieronder.

Gegevens Skistuds
Heb je vragen met betrekking tot bovenstaande of wil je meer informatie? Stel onze klantenservice dan per e-mail op de hoogte via:
klachtenafhandeling@bizztravel.nl of per post naar het volgende adres:

Bizztravel B.V.
t.a.v. Afdeling klachtenafhandeling
Postbus 1051
9701 BB Groningen

Zodra wij jouw klacht ontvangen hebben, krijg je binnen 14 dagen van ons een ontvangstbevestiging. De klacht zal binnen 4 tot 6 weken in behandeling worden genomen.

Daarom Skistuds

  • Bergen met feest: het hoogste feestgehalte.
  • Altijd enthousiaste Skistuds Crew aanwezig.
  • Alleen de beste wintersportgebieden.
  • Gespecialiseerd in grote groepen.